باربری در مجیدیه

ارائه بهترین و برترین سرویس حمل و نقل در مجیدیه

باربری در مجیدیه

ارائه بهترین و برترین سرویس حمل و نقل در مجیدیه

اتوبار و باربری در ستارخان

باربری ستارخان در امر اسباب کشی قدم به قدم شما را همراهی خواهد کرد .

باربری ستارخان با بیش از دو دهه سابقه درخشان و تجربه های کاربردی در زمینه بسته بندی و حمل و جا به جایی اثاثیه در خدمت همشهریان گرامی در تهران و حومه می باشد .

خدمات اتوبار ستارخان بصورت تمام وقت ارائه می گردد زیرا زمان مطلوب مشتری های خود را نیز در نظر می گیریم . مشتری های ما قشر خاصی نیستند تمام کسانی که با ما تماس می گیرند و مشاوره می گیرند با توجه به زمان مناسب از خدمات بهره می گیرند .

حتی هزینه ها به صورت ریز و مشخص در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به صرفه اقتصادی خود از خدمات بهره بگیرید و یا حتی برخی را حذف کنید .

باربری ستارخان


خدمات گسترده باربری ستارخان در زمینه اسباب کشی و باربری به شرح زیر می باشد .

  • مشاوره و راهنمایی پیش از شروع بسته بندی و یا حمل و نقل : با یک تماس از خدمات مشاوره ما به صورت رایگان بهره بگیرید .
  • ارسال تجهیزات مورد نیاز بسته بندی با قیمت مصوب ( در صورت درخواست مشتری )
  • اعزام نیروی متخصص در زمینه بسته بندی ( در صورت درخواست مشتری )
  • ارسال خودور متناسب با اثاثیه ( وانت بار ، نیسان ، خاور ، کامیون و ... )
  • اعزام نیروهای زبده و با تجربه در امر حمل اثاثیه
  • اعزام نیروهای توانمند و متبحر برای حمل و جا به جایی اثاثیه سنگین و بد بار
  • اعزام نیروهای خانم برای محیط های مختص بانوان ( در صورت درخواست مشتری )
  • جابه جایی و چیدمان اثاثیه طبق در خواست و سلیقه مشتری
  • تضمین سلامت روان مشتری و سلامت اثاثیه
  • بیمه باربری در صورت درخواست مشتری

ما بهترین قیمت و بالاترین خدمات باربری خود را تضمین می کنیم . هدف ما جذب مشتری برای همیشه می باشد .

نکاتی سودمند در رابطه با اسباب ‌کشی

اسباب کشی تجربه ای است که فقط بعضی از افراد آن را "مفرح" می نامند. اما با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر می کنیم، برای نقل مکان به خانه جدید کاملاً آماده خواهید بود.

 

این اسباب کشی مطمئناً خیلی از زمان شما را خواهد گرفت: بسته بندی کردن وسایل، نقل مکان، تمیز کردن خانه جدید و چیدن دوباره وسایل.


وقتی وارد خانه جدیدتان می شوید، تازه با مشکلات بیشتری روبه رو می شوید. ممکن است نتوانید تصمیم بگیرید که هر چیز را باید کجا بگذارید اما بعد از مشکلات منتقل کردن آن همه وسایل از خانه قبلی تنها چیزی که واقعاً غیرقابل تحمل خواهد بود یک تصمیم یا پروژه بزرگ دیگر مثل این است.

   ادامه مطلب ...

فوت و فن های اسباب کشی آسان و بی دردسر

اسباب کشی شاید کار جالب و آسانی نباشد و بسیاری از افراد آن را خسته کننده بدانند، اما اگر آن را با برنامه ریزی انجام دهید و به تقسیم بندی زمان و تفکیک کارها بپردازید، از تداخل کارها جلوگیری کرده و از این کار کسل کننده نیز لذت خواهید برد. تعاون و همکاری اعضای خانواده در این کار، از موارد بسیار مهم است که نباید فراموش شود. درست است که اکثر افراد ممکن است در مورد اسباب کشی تجربیاتی داشته باشند و بدانند که برای اسباب کشی چه اقداماتی لازم است، اما یک سری نکات کلیدی وجود دارد که دانستن آن ها مهم است و باید رعایت شوند.

برای اسباب کشی وسایل مرتبط را کنار هم نگه دارید

حتما بسته بندی وسایل مرتبط را کنار هم نگه دارید و از افرادی که وظیفه ی حمل و جا به جایی بسته ها را دارند، بخواهید وسایل را به صورت دسته دسته حمل کنند. برای جلوگیری از سردرگمی در اثاث کشی، روی کارتن ها بنویسید که داخل آن ها چه اشیایی را قرار داده اید و مربوط به کدام قسمت از خانه است تا هنگام چیدن آن ها در خانه ی جدید دچار مشکل نشوید. اشیاء بزرگ و برقی از قبیل تلویزیون را حتما در جعبه های خودشان قرار دهید و در جعبه را با چسب مخصوص کارتن محکم کنید.

وسایل نظافتی و مواد شوینده در اسباب کشی

مواد شوینده و لوازم نظافتی را کنار بگذارید تا اگر لازم بود خانه را قبل از ترک نظافت کنید، به دنبال آن ها نگردید. حتی اگر لازم بود جاروبرقی را تا آخرین دقایق ترک خانه در دسترس قرار دهید.

استفاده از ساک و چمدان مسافرتی برای اسباب کشی

چنانچه ساک ها و چمدان های مسافرتی شما خالی هستند، از آن ها برای اسباب کشی استفاده کنید و تعدادی از لباس ها، ملحفه ها و حوله هایتان را در آن ها قرار دهید.

صرفه جویی در وقت در اسباب کشی

هر آنچه را که می توانید از مدتی قبل بسته بندی کنید تا مجبور نشوید تمام وسایل و اشیاء را در روزهای نزدیک به اسباب کشی بسته بندی کنید. این کار سبب می شود مقدار زیادی در وقت شما صرفه جویی شود، ضمن اینکه شما به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد و تمرکز خود را از دست نمی دهید. تنها لوازم و وسایلی را در روزهای آخر بسته بندی کنید که از آن ها زیاد استفاده می شود. برای مثال اگر زمستان است، لباس های تابستانی را زودتر بسته بندی کنید و کنار بگذارید. برای بسته بندی تمام وسایل نیازی به کارتن نیست و شما می توانید برخی وسایل و لباس ها را در نایلون های بزرگ و تمیز بسته بندی نمایید.

در اسباب کشی مراقب اشیاء و لوازم با ارزش باشید!

توصیه می کنیم که اشیا و لوازم با ارزش و قیمتی از قبیل قالیچه های نفیس و اشیاء عتیقه و نیز اسناد و اوراق مهم را همراه خود و با ماشین شخصی تان به خانه ی جدید ببرید و از قرار دادن  آن ها داخل بار و ماشین باربری جدا خودداری کنید.

جمع آوری و بسته بندی وسایل شخصی در اسباب کشی

بهتر است هریک از اعضای خانواده خود شخصا به جمع آوری و بسته بندی وسایل شخصی خود بپردازد تا بداند چه چیزی را کجا گذاشته است؛ به این ترتیب هنگام چیدن وسایل در خانه ی جدید دچار سردرگمی نخواهید شد. نام هر فرد باید روی کارتنی که وسیله های شخصی او در آن است، نوشته شود تا آن کارتن مستقیما به اتاق آن فرد در خانه ی جدید منتقل شود.

مزایا و معایب پارکت در دکوراسیون منزل

پارکت ها عناصر کلاسیکی هستند که وقتی به خانه شما اضافه می شوند؛ به دکوراسیون داخلی خانه شما، شخصیت، گرما، صمیمیت و ارزش اعطا می کنند. اما همه پارکت های چوبی یکسان نیستند و برخی از آن ها به دلیل جنس چوبی که از آن ساخته می شوند دارای کیفیت، طرح و نمای متفاوتی هستند. اگر تا انتهای این متن با چیدانه همراه باشید انواع پارکت های چوبی و مزایا و معایب هر کدام را به شما معرفی خواهیم کرد تا در موقع خرید بتوانید بهترین پارکت را برای دکوراسیون داخلی خانه تان پیدا کنید. 

 

 

پارکت از جنس چوب بلوط 

پارکت چوبی از جنس بلوط شایع ترین و پر استفاده ترین نوع پارکت در طراحی دکوراسیون داخلی خانه است. پارکت های تهیه شده از چوب بلوط دارای مقاومت و سختی زیادی در برابر فرورفتگی هستند که اگر قصد ندارید تا در خانه تان از فرش استفاده کنید باید حتما این خصوصیت آن را در نظر داشته باشید. 

 پارکت چوبی از جنس بلوط شایع ترین و پر استفاده ترین نوع پارکت در دکوراسیون داخلی خانه است 

 

 

شکل ظاهری پارکت چوبی از جنس بلوط 

این نوع پارکت دارای لکه های طبیعی روی بدنه خود است که مربوط به خود درختان بلوط می شود. این لکه ها ممکن است تیره یا روشن باشند اما مطمئنا در نمای پارکت شما خود نمایی می کنند و اگر فکر می کنید که با لکه های طبیعی روی پارکت نمی توانید کنار بیاید، پس بهتر است پارکت های تهیه شده از جنس چوب بلوط را تهیه نکنید. 

پارکت چوبی از جنس بلوط دارای لکه های طبیعی روی بدنه خود است که مربوط به درخت بلوط است 

 

 

مزایا و معایب پارکت از جنس چوب بلوط 

• مزایای پارکت از جنس چوب بلوط: مقاومت زیاد در برابر خراشیدگی و فرو رفتگی 

• معایب پارکت از جنس چوب بلوط: دارای لکه ها و رگه های طبیعی که ممکن است برای هر کسی جذاب نباشد 

• فضاهای پیشنهادی برای استفاده از پارکت چوب بلوط: راهرو، فضای ورودی، آشپزخانه و اتاق نشیمن 

پارکت چوبی از جنس چوب بلوط مقاومت زیاد در برابر خراشیدگی و فرو رفتگی دارند 

 

 

پارکت از جنس چوب درخت زبان گنجشک 

شبیه ترین چوب به چوب بلوط، چوب درخت زبان گنجشک است. این نوع چوب حتی از چوب بلوط نیز سخت تر و مقاوم تر است و اگر فکر می کنید که برای دکوراسیون داخلی خانه تان به سطحی سفت تر و سخت تر نیاز دارید، حتما پارکت های تهیه شده از چوب درخت زبان گنجشک را انتخاب کنید. 

شبیه ترین چوب به چوب بلوط، چوب درخت زبان گنجشک است 

 

 

شکل ظاهری پارکت از جنس چوب زبان گنجشگ 

سطح رویی پارکت هایی که از چوب زبان گنجشک تهیه می شوند به رنگ کرم مایل به سفید و رنگ داخلی این پارکت ها قهوه ای روشن مایل به زرد است. این نوع پارکت هم مانند پارکت های تهیه شده از چوب بلوط دارای رگه های طبیعی هستند اما رگه های این نوع پارکت به نسبت کمتر است. 

چوب زبان گنجشک حتی از چوب بلوط نیز سخت تر و مقاوم تر است 

 

 

مزایا و معایب پارکت از جنس چوب زبان گنجشک 

• مزایای پارکت از جنس چوب زبان گنجشک: مقاومت زیاد در برابر خراشیدگی، شکنندگی و فرو رفتگی 

• معایب پارکت از جنس چوب زبان گنجشک: رنگ روشن آن ممکن است برای همه گیرا و جذاب نباشد. 

• فضاهای داخلی پیشنهادی برای استفاده از پارکت زبان گنجشک: حمام، آشپزخانه، راهرو ورودی 


رنگ رویی پارکت از چوب زبان گنجشک کرم مایل به سفید و داخل آن ها قهوه ای روشن مایل به زرد است 

 

 

پارکت از جنس چوب کاج 

پارکت های تهیه شده از چوب کاج به نسبت دارای سختی و مقامت پایین تری هستند. اما درجه سختی این چوب ها به نسبت نوع خود درختان کاج نیز متفاوت است . اگر قصد دارید تا پارکت خانه تان را از جنس کاج انتخاب کنید باید ببینید که آیا این نوع از کاج برای منزل شما مناسب است یا خیر. بد نیست بدانید که پارکت های تهیه شده از چوب کاج محبوب ترین نوع پارکت برای طراحی دکوراسیون داخلی هستند. 

پارکت های تهیه شده از چوب کاج به نسبت دارای سختی و مقامت پایین تری هستند 

 

 

شکل ظاهری پارکت از جنس چوب کاج 

پارکت تهیه شده از چوب کاج می تواند دارای رنگ روشن باشد با رگه های تیره تر و یا می تواند خود پارکت تیره باشد و لکه ها و رگه های طبیعی روی آن تیره تر باشد. در هر صورت این لکه ها و رگه ها وجود دارند و دقیقا همین رگه ها و لکه های طبیعی هستند که باعث محبوبیت این نوع پارکت علی رغم بافت شکننده و نرم آن شده است. 

پارکت تهیه شده از چوب کاج می تواند دارای رنگ روشن با رگه های تیره تر باشد 

 

 

مزایا و معایب پارکت از جنس چوب کاج 

• مزایای پارکت از جنس چوب کاج: طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد 

• معایب پارکت از جنس چوب کاج: بافت نرم و شکننده دارد و احتیاج به تقویت در هنگام نصب دارد. 

• فضاهای داخلی پیشنهادی برای استفاده از پارکت کاج: ورودی خانه، آَشپزخانه، اتاق نشیمن 

پارکت از جنس چوب کاج، طیف وسیعی از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد 

 

 

پارکت از جنس چوب بامبو 

پارکت های بامبو منحصر به فرد ترین نوع پارکت ها هستند که در دکوراسیون داخلی خانه می توانند مورد مصرف قرار بگیرند. پارکت های بامبو توسط خیساندن ریشه های بامبو و تحت فشار بالا قرار دادن آن ها به صورتی که یک تخته سفت و محکم را به شما تحویل دهند ساخته می شوند. پارکت بامبو بسیار پایدار است و می توان روی مقاومت آن ها حساب کرد. 

پارکت های بامبو منحصر به فردترین نوع پارکت ها هستند که در خانه مورد مصرف قرار می گیرند 

 

 

شکل ظاهری پارکت از جنس بامبو 

پارکت بامبو هم مانند دیگر پارکت های طبیعی دارای لکه هایی روی سطح خود است اما این لکه بسیار محو هستند. معمولا پارکت های طبیعی به دکوراسیون داخلی خانه شما سبک کلاسیک و روستیک را القا می کنند اما پارکت بامبو بر خلاف آن ها به دکوراسیون داخلی خانه شما ظاهری مدرن می بخشد. 

پارکت بامبو مانند دیگر پارکت ها دارای لکه هایی روی سطح خود است اما این لکه ها بسیار محو هستند 

 

 

مزایا و معایب پارکت از جنس بامبو 

• مزایای پارکت بامبو: پایداری و مقاومت طولانی مدت، ظاهر مدرن، لکه های محو 

• معایب پارکت بامبو: حساس به تغییرات آب و هوایی 

• فضاهای داخلی پیشنهادی برای استفاده از پارکت بامبو: اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن 

 پارکت بامبو، حساس به تغییرات آب و هوایی هستند 

 

 

پارکت از جنس چوب افرا 

اگر به دنبال یک پارکت سخت با رنگ روشن می گردید که به تغییرات آب و هوایی هم حساس نباشد بهترین گزینه پیش روی شما پارکت های تهیه شده از چوب بلوط است. بافت این پارکت ها بسیار جذاب و گیرا است. این پارکت به دلیل رنگ روشن خاص خود بازتاب بهتری از نور را در اختیار شما قرار می دهد که این امر قطعا در دکوراسیون داخلی خانه شما تاثیر گذار است. 

 

اگر به دنبال یک پارکت سخت با رنگ روشن می گردید سراغ پارکت هایی از جنس چوب افرا بروید 

 

 

شکل ظاهری پارکت از جنس چوب افرا 

این نوع پارکت ها کمترین میزان تخلخل را در سطح خود دارند که باعث می شود در بازه کمتری کثیف شوند. همچنین این پارکت به جای رگه و لکه دارای سایه روشن های جذاب است.  



پارکت از جنس چوب افرا کمترین میزان تخلخل را در سطح خود دارند که باعث کمتر کثیفی می شوند 

 

 

• مزایای پارکت افرا: کثیفی کمتر در بازه زمانی بیشتر، عدم تغییر رنگ در طولانی مدت 

• معایب پارکت افرا: مقاوم ترین نوع پارکت 

• فضاهای داخلی پیشنهادی برای استفاده از پارکت افرا: اتاق خواب، آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن 

باربری در مجیدیه تهران

باربری مجیدیه : اسباب کشی یکی از برنامه های پر دردسر زندگی است که کم و بیش اکثر افراد تجربه خواهند. دشواری اسباب کشی اغلب زمانی قابل لمس است که دیگر درگیر آن شده ایم. اتوبار کاج متخصص اسباب کشی است !  ادامه مطلب ...