باربری در مجیدیه

ارائه بهترین و برترین سرویس حمل و نقل در مجیدیه

باربری در مجیدیه

ارائه بهترین و برترین سرویس حمل و نقل در مجیدیه

فوت و فن های اسباب کشی آسان و بی دردسر

اسباب کشی شاید کار جالب و آسانی نباشد و بسیاری از افراد آن را خسته کننده بدانند، اما اگر آن را با برنامه ریزی انجام دهید و به تقسیم بندی زمان و تفکیک کارها بپردازید، از تداخل کارها جلوگیری کرده و از این کار کسل کننده نیز لذت خواهید برد. تعاون و همکاری اعضای خانواده در این کار، از موارد بسیار مهم است که نباید فراموش شود. درست است که اکثر افراد ممکن است در مورد اسباب کشی تجربیاتی داشته باشند و بدانند که برای اسباب کشی چه اقداماتی لازم است، اما یک سری نکات کلیدی وجود دارد که دانستن آن ها مهم است و باید رعایت شوند.

برای اسباب کشی وسایل مرتبط را کنار هم نگه دارید

حتما بسته بندی وسایل مرتبط را کنار هم نگه دارید و از افرادی که وظیفه ی حمل و جا به جایی بسته ها را دارند، بخواهید وسایل را به صورت دسته دسته حمل کنند. برای جلوگیری از سردرگمی در اثاث کشی، روی کارتن ها بنویسید که داخل آن ها چه اشیایی را قرار داده اید و مربوط به کدام قسمت از خانه است تا هنگام چیدن آن ها در خانه ی جدید دچار مشکل نشوید. اشیاء بزرگ و برقی از قبیل تلویزیون را حتما در جعبه های خودشان قرار دهید و در جعبه را با چسب مخصوص کارتن محکم کنید.

وسایل نظافتی و مواد شوینده در اسباب کشی

مواد شوینده و لوازم نظافتی را کنار بگذارید تا اگر لازم بود خانه را قبل از ترک نظافت کنید، به دنبال آن ها نگردید. حتی اگر لازم بود جاروبرقی را تا آخرین دقایق ترک خانه در دسترس قرار دهید.

استفاده از ساک و چمدان مسافرتی برای اسباب کشی

چنانچه ساک ها و چمدان های مسافرتی شما خالی هستند، از آن ها برای اسباب کشی استفاده کنید و تعدادی از لباس ها، ملحفه ها و حوله هایتان را در آن ها قرار دهید.

صرفه جویی در وقت در اسباب کشی

هر آنچه را که می توانید از مدتی قبل بسته بندی کنید تا مجبور نشوید تمام وسایل و اشیاء را در روزهای نزدیک به اسباب کشی بسته بندی کنید. این کار سبب می شود مقدار زیادی در وقت شما صرفه جویی شود، ضمن اینکه شما به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد و تمرکز خود را از دست نمی دهید. تنها لوازم و وسایلی را در روزهای آخر بسته بندی کنید که از آن ها زیاد استفاده می شود. برای مثال اگر زمستان است، لباس های تابستانی را زودتر بسته بندی کنید و کنار بگذارید. برای بسته بندی تمام وسایل نیازی به کارتن نیست و شما می توانید برخی وسایل و لباس ها را در نایلون های بزرگ و تمیز بسته بندی نمایید.

در اسباب کشی مراقب اشیاء و لوازم با ارزش باشید!

توصیه می کنیم که اشیا و لوازم با ارزش و قیمتی از قبیل قالیچه های نفیس و اشیاء عتیقه و نیز اسناد و اوراق مهم را همراه خود و با ماشین شخصی تان به خانه ی جدید ببرید و از قرار دادن  آن ها داخل بار و ماشین باربری جدا خودداری کنید.

جمع آوری و بسته بندی وسایل شخصی در اسباب کشی

بهتر است هریک از اعضای خانواده خود شخصا به جمع آوری و بسته بندی وسایل شخصی خود بپردازد تا بداند چه چیزی را کجا گذاشته است؛ به این ترتیب هنگام چیدن وسایل در خانه ی جدید دچار سردرگمی نخواهید شد. نام هر فرد باید روی کارتنی که وسیله های شخصی او در آن است، نوشته شود تا آن کارتن مستقیما به اتاق آن فرد در خانه ی جدید منتقل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.