باربری در مجیدیه

ارائه بهترین و برترین سرویس حمل و نقل در مجیدیه

باربری در مجیدیه

ارائه بهترین و برترین سرویس حمل و نقل در مجیدیه

5 نکته برای انتخاب باربری در تهران

انتخاب شرکت باربری در تهران به منظور اسباب کشی اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه کرد. مسلما هر فردی که قصد اثاث کشی و انتقال وسایل خود از مکانی به مکان دیگری را دارد، از دریافت خدمات اتوبار تهران به این منظور بی نیاز نیست اما نکته مهم این است که با کدام شرکت باربری باید جهت این امور کمک گرفت؟ 

شرکتهای متعددی ادعا می کنند که خدمات حمل بار و اسباب کشی در تهران را ارائه می کنند اما باید توجه کرد که کدامیک کیفیت بهتری دارند و به عبارت بهتر سرویس دهی مناسب تری برای مشتریان خود فراهم می کنند. به این منظور چند نکته کلیدی جهت انتخاب شرکت باربری در تهران را به شما معرفی می کنیم و به این ترتیب چنانچه قصد رزرو خدمات اثاث کشی و جابجایی بار در تهران را داشتید، می توانید با مطالعه این موارد و در نظر گرفتن نکات مطرح شده راحت تر در مورد انتخاب شرکت مورد نظر تصمیم بگیرید.  

- داشتن مجوز:

نخستین مسئله جهت انتخاب شرکتهای باربری تهران، این است که از کارکنان آن شرکت حتما پرسیده شود که آیا از اتحادیه باربری تهران مجوز دارند یا خیر؟ شرکتهایی که دارای مجوزهای لازم از این اتحادیه هستند شرایط زیر را دارند:

• در برابر مشتریان خود کاملا مسئولیت پذیر هستند و وسایل و لوازم آنها را بیمه می کنند. 

• در صورت آسیب رسیدن به وسایل (در حین بسته بندی اثاثیه و یا حمل بار) باید خسارت های وارد شده را جبران کنند. 

• خدمات خود را در اغلب ایام سال به مشتریان خود در تهران و حومه ارائه می دهند. 

• از نرخ و قیمت های پایه و رسمی اتحادیه باربری تبعیت می کنند.  

• از خودروهای مناسب با فضای کافی و همچنین تجهیزات و وسایل استاندارد جهت بسته بندی استفاده می کنند.

از این رو داشتن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه جهت سنجیدن اعتبار شرکتهای اتوبار تهران، قدم اول است. برخی از شرکتها ممکن است علیرغم نداشتن هیچ گونه مجوزی، ادعا کنند که خدمات اسباب کشی ارائه می کنند اما نمی توان به کیفیت سرویس دهی چنین مجموعه هایی اطمینان داشت. 

- داشتن شعبات مختلف:

یکی دیگر از نشانه های اعتبار شرکتهای اتوبار تهران، داشتن شعب در مناطق مختلف شهر تهران است چرا که تهران به دلیل داشتن وسعت و جمعیت زیاد، نیازمند وجود شعبه های مختلف جهت سرویس دهی بهتر به مردم است. به همین منظور در ابتدا بهتر است تحقیق کنید که اگر برای مثال شما در شرق تهران زندگی می کنید کدام شرکتهای معتبر باربری دارای شعبه باربری شرق تهران هستند و یا اگر در شمال تهران قصد جابجایی و اسباب کشی محل کار و یا زندگی خود دارید می توانید با شعب باربری شمال تهران شرکتهای معتبر اتوبار تماس بگیرید. 

قطعا شرکتی که خدمات مناسبی ارائه نکرده باشد نمی تواند رشد کند و شعبه های مختلف در تهران داشته باشد. 

- ارائه مشاوره و راهنمایی های مناسب:

یکی از ویژگی های شرکتهای معتبر باربری تهران این است که هنگامی که سئوالی درباره خدمات اسباب کشی و یا موارد دیگر برای شما پیش آمده و با آنها تماس می گیرید، آنها باید تا حد امکان راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. برای مثال در مورد بسته بندی، خرید کارتن اسباب کشی و یا موارد دیگر در صورتی که برای مشتریان نکته ای ابهام آمیز باشد و یا موجب نگرانی آنها باشد، هنگام مشاوره تلفنی باید این شرکتها مشتریان خود را راهنمایی و در صورت امکان آنها را از قبل جهت پیش نیازهای اثاث کشی و حمل بار آماده کنند.

- قیمت های مناسب باربری:

یکی از شگردهای برخی از افراد و یا مجموعه های نامعتبر که در زمینه حمل بار تهران فعالیت دارند، این است که آنها اعلام می کنند که با ارزان ترین قیمت ها برای شما اسباب کشی می کنند. به شما توصیه می کنیم که فریب چنین افرادی را نخورید و حتما قبل از اینکه اسباب و اثاثیه خود را به آنها بسپارید، حتما تحقیق کنید. به یاد داشته باشید که در صورت اعتماد به چنین افرادی ممکن است که وسایل شما آسیب ببینند، گم شوند و یا دزدیده شوند و افراد آن مجموعه هیچ مسئولیتی را برعهده نگیرند و به این ترتیب حتی خسارت های جبران ناپذیر مالی به شما وارد شود. به یاد داشته باشید که به گفته قدیمی ها: "هیچ ارزانی بی علت نیست" 

اما از طرف دیگر برخی از شرکتهای اتوبار ممکن است برعکس نرخ و قیمت های بسیار بالایی را ارائه دهند و زمانی که به آنها اعتراض کنید، ممکن است پاسخ دهند به دلیل کیفیت بسیار بالای خدمات و اعتبار و سابقه بالای شرکت است! در صورتی که گران بودن قیمت باربری به هیچ وجه نشان دهنده اعتبار بالای آن شرکت نیست و در واقع شرکتهای معتبری که از اتحادیه مجوز دریافت کرده اند، یکی از تعهدات آنها این است که باید قیمت هایی که برای مشتریان خود محاسبه و اعلام می کنند بر اساس نرخ های رسمی خدمات بسته بندی، حمل بار تهران و یا حمل بار به شهرستان، خودروها و موارد دیگری باشد که اتحادیه اعلام کرده است. 

- کیفیت بسته بندی:

یکی دیگر از نشانه های معتبر بودن و حرفه ای بودن یک شرکت در خدمات اثاث کشی و باربری، کیفیت خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم است. بکار بردن نکات بسته بندی لوازم خانگی و همچنین نکات مهم در زمینه بسته بندی لوازم شرکتی و اداری می تواند به افزایش کیفیت بسته بندی و در نتیجه افزایش سرعت و ایمنی کار کمک شایانی کند. 

به ویژه بسته بندی لوازم سنگین وزن منزل و یا محل کار و همچنین بسته بندی حساس و شکستنی که دقت و ظرافت بیشتری را می طلبد. به این منظور استفاده از لوازم استاندارد مانند استرچ رپ، بابل رپ، کارتن های چندلایه جدید و مقاوم و سایر لوازم (که البته در مقالات دیگر به این موارد اشاره کرده ایم) اهمیت زیادی دارد و همچنین مهارت کارگران و پرسنل شرکت های اتوبار در سرویس دهی هر چه بهتر. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.